چگونه دزدگیر اماکن را از کار بیندازیم؟

حتما شما هم از عنوان این مطلب متعجب شده اید، چون معمولا می خواهیم دستگاه دزدگیر یکسره کار کند و از کار نیفتد اما گاهی پیش می آید که آژیر دزدگیر به اشتباه به صدا در می آید (پیشنهاد مطالعه:  دلایل آژیر کاذب در دزدگیر اماکن چیست؟) و صدای بی وقفه ی آن موجب آزار دیگران می شود و نیاز است نحوه ی از کار انداختن آن را بدانیم.

از جنبه ی دیگر نیز زمانیکه ما روش های از کار انداختن دزدگیر را بدانیم می توانیم راهکارهایی برای جلوگیری از کار انداختن دزدگیر توسط سارقین را اعمال کنیم تا به غیر از خودمان کس دیگری نتواند سیستم امنیتی را غیرفعال نماید.

روش های از کار انداختن دزدگیر:

-خاموش کردن دزدگیر (از طریق صفحه کلید)

-قطع برق باتری پشتیبان (معمولاً در پنل اصلی دستگاه قرار دارد)

-قطع دستگاه با ریموت 

-استفاده از کد امنیتی مخصوص غیرفعال کردن دستگاه

حالا که با روش های از کار انداختن دزدگیر آشنا شدید برای بالا بردن امنیت بهتر است راه های جلوگیری از غیرفعال کردن دستگاه را نیز بدانید:

-حفاظت از سیستم در برابر اختلالات رادیویی : دزدگیر هایی انتخاب نید که ایجاد اختلال رادیویی در آن ها ممکن نباشد و یا از یک پنل مرکزی استاندارد استفاده کنید که اجازه ی ایجاد اختلال در سیستم را نمیدهد 

-نصب پنل اصلی دستگاه در نقطه ی امن: پنل اصلی را درجایی نصب کنید که در دسترس عموم نباشد و از دید سارقین مخفی بماند.

-جلوگیری از قطع سیم های متصل به دستگاه: اگر دستگاه را نصاب ماهری نصب کند ، سارق نمی تواند به راحتی سیم اصلی مربوط به دستگاه را پیدا کند، همچنین بهتر است سیستمی را انتخاب کنید که به محض قطعی سیم ، هشدارش فعال می شود.

-استفاده از برق اضطراری : روش متداول از کار انداختن دزدگیر قطع برق است، با وجود برق اضطراری، در صورت قطع برق دستگاه همچنان فعال خواهد ماند.

-انتخاب کدهای پیچیده و نگهداری از آن: کدهای ساده و راحت برای غیرفعال سازی دشتگاه انتخاب نکنید و آن ها را در گوشی و یا کنار دزدگیر و یا جایی که در دسترس عموم است قرار ندهید.

-تمپر: با استفاده از تمپر در صورت غیر فعال شدن سنسورهای دزدگیر، آژیر به صدا در می آید. 

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات