دلایل آژیر کاذب در دزدگیر اماکن

یکی از شکایت های رایج در مورد دزدگیر اماکن مسئله ی آژیر کاذب است که برای مشتری آزاردهنده است. برای رفع این مشکل لازم است ابتدا علت آن را بدانید آژیر کاذب می تواند علت های مختلفی داشته باشد که در این مطلب به دلایل آن می پردازیم:

-نصب توسط افراد متفرقه

نصب دزگیر اماکن یک کار تخصصی است که نمی توانید آن را به هرکسی بسپارید. اینکه چشمی ها کجا نصب شوند و چه تعداد و چه نوع چشمی لازم است نیازمند یک فرد حرفه ای و با تجربه در این کار است.

-مشکل در منبع تغذیه

اگر در برق رسانی به دستگاه مشکلی ایجاد شود، دستگاه با منبع تامین برق ناسازگار باشد یا در پنل های بی سیم، باطری تخلیه شود می تواند موجب آلارم کاذب شود.

-تجهیزات غیراستاندارد

یکی از مهم ترین مواردی که موجب آلارم خطا می وشد استفاده از محصولات بی کیفیت و غیراستاندارد است. در خرید و انتخاب محصول حتما از یک متخصص مشورت بگیرید و از فروشگاه های معتبر خرید نمایید که ضمانت و خدمات پس از فروش را برای محصول ارائه می دهند.

-آشنا نبودن کاربر با نحوه ی استفاده از دستگاه

مرکزی که خدمات فروش و نصب دستگاه را به شما ارئه داده لازم است آموزش های اولیه در مورد نحوه ی کارکرد دستگاه را نیز به شما بدهد تا در استفاده از آن دچار مشکل نشوید. مطالعه ی راهنمای داخل جعبه نیز می تواند کارگشا باشد.

-مشکل در دریچه و قفل درب:

اگر در نصب دزدگیر از سنسور های مگنت در و پنجره استفاده شده ممکن است بسته نشدن کامل درب ها موجب آلارم خطا شود چرا که سنسورهای مگنتی به محض بازشدن درب به صدا در می آیند پس لازم است چک کنید درب هایی که سنسور مگنتی دارند به درستی و کامل بسته می شوند.

-عبور حیوانات:

یکی دیگر از علل شایع آلارم خطا عبور حیواناتی مانند سگ، گربه و موش است که در صورتیکه در محیط امکان عبور این حیوانات وجود دارد باید از سنسورهای مگنت یا ضربه استفاده کنید و استفاده از سنسورهای حرکتی موجب ایجاد آلارم های خطا خواهد شد.

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات