انتخاب بهترین سوئیج برای دوربین مداربسته:

در مقالات گذشته مطالب زیادی در مورد معرفی و خرید تجهیزات شبکه به خصوص سوئیچ های شبکه بیان نمودیم که از فهرست زیر می توانید به این مطالب دسترسی داشته باشید:

سوئیچ های PoE

تکنولوژی PoE چیست؟

 سوئیچ شبکه مدیریتی بخرم یا غیرمدیریتی؟

اسپلیتر چیست و چه کاربردی دارد؟

 در ادامه این مطالب امروز قصد داریم به این سوال مهم پاسخ دهیم که در انتخاب یک سوئیچ مناسب برای دوربین مداربسته تحت شبکه به چه نکاتی باید توجه کنیم تا سیستم نظارتی ما بهترین عملکرد را داشته باشد پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید:

در زمان خرید سوئیچ شبکه برای هر دوربین مداربسته تحت شبکه یا سیستم حفاظتی لازم است که دقت نمایید زیرا انتخاب اشتباه ممکن است کارایی سیستم شما را پایین بیاورد یا مجبور شوید مجددا برای خرید سوئیچ مناسب هزینه کنید.

سوئیچ های شبکه از لحاظ سرعت انواع مختلفی دارند که برای دوربین مداربسته دو سرعت اصلی وجود دارد اول : 10/100Mbps و دوم : 10/100/1000Mbps که این دو کاربرد بیشتری در بازار دارند. زمانیکه میخواهید سرعت سوئیچ را انتخاب کنید دقت کنید که چه تعداد دوربینی قرار است به این سوئیچ متصل باشد، همچنین در نظر گرفتن کیفیت خود دوربین ها نیز مهم است چرا که سرعت انتقال داده در سوئیچ بستگی به همین دو مورد دارد. برای مثال اگر حجم تصاویر ضبط شده توسط دوربین بیشتر از 100Mb در هر ثانیه باشد باید از سوئیچ شبکه با سرعت انتقال 10/100/1000 استفاده نمایید در غیر اینصورت تصاویر دریافت شده با تاخیر نمایش داده می شوند و زمان واقعی آنها نشان داده نمی شود. همچنین این احتمال وجود دارد که کندی تصاویر یا هنگی سوئیچ رخ بدهد.

 

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (انواع سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی فروش محصولات در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات