نصب دوربین مداربسته در آسانسور

امروزه استفاده از آسانسور نسبت به گذشته بسیار متداول شده و نه تنها آپارتمان ها بلکه ساختمان های یک یا دو طبقه نیز دارای آسانسور هستند.

با توجه به بسته بودن فضای داخل آسانسور و وجود احتمال سو قصد و سرقت در آن برای حفظ امنیت ساختمان بهتر است داخل کابین آسانسوز نیز دوربین نصب شود. در مورد نصب دوربین مداربسته در آسانسور مانند هر جای دیگری نکات مهمی وجود دارد که رعایت آنها باعث افزایش امنیت محیط و کارایی دوربین خواهد شد در این مطلب به بررسی نکات مهم د رنصب دوربین مداربسته در آسانسور می پردازیم با ما همراه باشید:

نکات مهم در نصب دوربین مداربسته داخل آسانسور:

-با توجه به اینکه ارتفاع کابین آسانسور کم است و احتمال دست کاری و سرقت دوربین وجود دارد، توصیه می شود از دوربین های مخفی در آسانسور استفاده نمایید.

-بهتر است لنز دوربین از نوع واید 2.8 میلی متر باشد تا کل فضای آسانسور را پوشش دهد.

-اگر مجبور هستید که دوربین را مقابل منبع نور آسانسور نصب کنید حتما از دوربین های مجهز به WDR  استفاده کنید.

-در صورتی که می خواهید از دوربین مداربسته ی توکار استفاده کنید بهتر است یک دوربین با ابعاد کوچک انتخاب کنید، دوربین های توکار را می توانید داخل سقف آسانسور نصب کنید.

-یک نکته ی بسیار مهم را بخاطر داشته باشید که نصب دوربین در آسانسور بدون برچسب مبنی بر اطلاع رسانی ضبط تصاویر جرم محسوب می شود و  قانوناً تجاوز به حریم خصوصی حساب می شود.

-و در آخر پیشنهاد می شود که از دوربین های دید در شب در آسانسور استفاده کنید که در صورت خاموش شدن روشنایی قادر به ضبط تصاویر واضح در تاریکی مطلق باشد.

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات