راهنمای نصب و تعمیر انواع آژیرهای دزدگیر اماکن:

در مطالب قبلی به معرفی محصول آژِیر دزدگیر اماکن پرداختیم ( از اینجا ببینید:بلندگو 25 وات ویلسوتک ) در این مطلب به توضیح نحوه ی نصب و رفع برخی از مشکلات رایج دراین آژِیرها می پردازیم، با ما همراه باشید:

1)      نصب آژِیر:

این آژیرها به شکل بسیار ساده و راحتی نصب می شوند به این صورت که دو سیمی که متصل به آژیر است، یک سیم را به خروجی مثبت سیرن متصل می کنیم ( معمولا به رنگ قرمز و یا مشکی قرمز) و سیم دیگر ( که معمولاً به رنگ مشکی و یا آبی است)   را به سر منفی سیرن دزدگیر متصل می کنیم

2)      مشکل قطع و وصل شدن آژیر:

این مشکل معمولا به دلیل قطعی اتصالات مربوط به آژیر اتفاق می افتد. کابلی که به منبع تغذیه وصل شده و کابلی که به پنل اصلی دزدگیر، متصل است را چک کنید.

3)      ضعیف و پایین بودن صدای آژیر:

ممکن است حداکثر توان آژیر به صورت کلی پایین باشد و یا تنظیمات آژِیر روی بلندترین میزان ممکن نباشد، در تنظیمات مربوطه چک کنید که توان آژیر روی حداکثر میزان مربوطه باشد.

4)      آژیر صدایی پخش نمی کند:

این مسئله میتواند به دلیل مشکلات مربوط به منبع تغذیه رخ دهد و یا اینکه زنگ آژِیر رسوب و یا غبار گرفته است. باتری را چک کنید و همچنین از تمیزی خود آژیر اطمینان حاصل کنید.

 

.

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات