یکی از شکایت های عمده افرادی که در منزل یا محل کار خود دوربین مداربسته دارند این است که با گذشت زمان کیفیت تصاویر افت می کند و کفیت اولیه را دیگر ندارد. این مسئله می تواند علت های مختلفی داشته باشد که دانستن این علت عا به شما در حل آن کمک خواهد کرد با ما همراه باشید:

1-خرابی لنز دوربین:

آسیب دیدن لنز دوربین مداربسته می تواند موجب پایین آمدن کیفیت تصاویر شود که تشخیص آن توسط فرد متخصص باید انجام شود و در صورت نیاز لنز تعویض شود.از علائم خرابی لنز تار شدن تصاویر و نداشتن وضوح کافی است.

2- کثیف شدن لنز:

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم لازم است به صورت مرتب لنز دوربین به شیوه ی اصلی تمیز شود. (از اینجا ببینید:تمیز کردن لنز دوربین مداربسته)کثیف شدن لنز یکی از دلایل عمده ی افت کیفیت تصویر است که کمتر به آن توجه می شود.

3-تنظیمات دوربین مداربسته:

گاهی هیچ مشکل سخت افزاری وجود ندارد و فقط تنظیمات نادرست لنز موجب افت کیفیت شده است. دقت کنید که برای تنظیم فوکوس دوربین لازم است که سنسور تصویربرداری و لنز دوربین در یک نقطه به یکدیگر برسند تا تصاویر باکیفیت باشند.

4-افت ولتاژ:

همانطور که می دانید منبع تغذیه دارای ولتاژ مشخصی است که در صورت افت این ولتاژ مشخص، تصاوی ردوربین تار شده و کیفیت خود را از دست می دهند. پایین رفتن ولتاژ منبع تغذیه از 9 به پایین موجب تاری و نویزدار شدن تصاویر خواهد شد.

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات