اگر قصد خرید سیستم اعلام سرقت یا همان دزدگیراماکن برای منزل یا محل کارتان هستید حتماً قبل از خرید این مطلب را مطالعه بفرمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

در انتخاب و خرید دزدگیر اماکن چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

با فرض اینکه با مطالعه مطلب قبلی (از اینجا ببینید: اولویت خرید با کدام است؟ دوربین یا دزدگیر؟) به این نتیجه رسیده اید که برای منزل یا محل کار خود یک سیستم حفاظتی نصب کنید و یک دستگاه اعلام سرقت یا دزدگیر اماکن بخرید حتما این سوال برایتان پیش می آید که در خرید و انتخاب دزدگیر چه نکاتی را مد نظر قرار بدهم؟ پس برای پاسخ به این سوال تا انتهای ایم مطلب با ما همراه باشید

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید توجه کنید که به طور کلی دزدگیرها به دو دسته تقسیم می شوند:

1)دزدگیرهای معمولی 

2) دزدگیرهای سیم کارتی

در دزدگیرهای معمولی فقط از طریق خط ثابت تلفن ارتباط برقرار می شود و در دزدگیرهای سیم کارتی، سیم کارت داخل دستگاه قرار می گیرد و امکان ارسال پیامک و تماس از طریق سیم کارت وجود دارد و مهم تر از آن با اپلیکیشن های موبایل از راه دور قابل کنترل هستند.

توصیه ی ما در انتخاب دزدگیر، مدل های سیم کارتی است، چرا که امنیت بالاتری دارند، امکانات بالاتری به شما ارائه می دهند و بسته به نوع دزدگیر و برندی که انتخاب می کنید، می توانید یک یا چند وسیله ی برقی را هم از راه دور به وسیله پنل دزدگیر و از طریق اپلیکیشین موبایل خود، کنترل نمایید. بطور مثال می توانید درب برقی، روشنایی و ... را از راه دور و زمانیکه در منزل یا محل کار حضور ندارید، به راحتی با گوشی موبایل کنترل کنید.

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با مادر میان بگذارید.

برای خرید محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات