یکی از چالش های مهم سیستم های حفاظتی، تامین برق یا تغذیه دوربین و سایر سیستم ها است. در این مطلب به این سوال مهم پاسخ میدهیم که وقتی برق مجموعه، به هر دلیلی  قطع می شود (قطع برق کل منطقه یا قطع برق ساختمان بصورت عمدی)، چگونه میتوانیم سیستم حفاظتی را فعال و روشن نگه داریم؟

در مورد سیستم های اعلام سرقت یا همان دزدگیرها، معمولاً یک باطری 4 آمپر یا 7 آمپر داخل دستگاه هست و تا مدت زمان مناسبی، برق دستگاه را تامین می کند.

در مورد دوربین های مداربسته، باید از سیستم های UPS (برق اضطراری)استفاده کنیم، که در بازار فعلی دو مدل موجود است:

اول UPS های حرفه ای یا همان UPS هایی که از ابتدا در بازار موجود بودند و خروجی برق 220 ولت دارند و شما می توانید برای تغذیه سیستم حفاظتی، از آنها بسته به نیازتان، استفاده کنید،

دوم UPS های 12 ولت یا همان UPS های سیستم های مداربسته هستند، که خروجی برق آنها 12 ولت است و مخصوص تامین برق دوربین ها و دستگاه ذخیره ساز هستند.

حال اگر دوربین یا سیستم حفاظتی شما از سیستم سیم کشی مجزا برای برق یعنی از آداپتور استفاده می کند، میتوانید از UPS های 12 ولت استفاده کنید

و اگر از سوئیچ های PoE استفاده می کنید و برق تغذیه اصلی 220 ولت است باید از UPS های 220 ولت استفاده نمایید.

ممنون از همراهی شما.

 

سؤالات و نظرات خود را با مادر میان بگذارید.

برای خرید محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات