نکات مهم در خرید سوئیچ شبکه

با توجه به اهمیت نقش سوئیچ شبکه در کیفیت و کارایی یک شبکه ، رعایت برخی در نکات در زمان انتخاب و خرید سوئیچ مهم است، که امروز به بررسی این نکات مهم می پردازیم:

توجه به برند سوئیچ و نوع گارانتی محصول

نکته اول و بسیار هم این است که سوئیچ شبکه را از برندهای معتبر و تامین کننده های قابل اعتماد تهیه کنید تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید و همچنین به مدت، نوع و شرایط گارانتی محصول نیز دقت کنید.

انتخاب سوئیچ با سرعت متناسب با شبکه:

اگر سوئیچ را برای شبکه ای می خواهید که گسترده است و کاربران زیادی دارد، سرعت و کارایی آن اهمیت زیادی خواهد داشت.

انتخاب سوئیچ با توجه به تعداد کاربران:

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب سوئیچ شبکه، تعداد پورت های مورد نیاز است،  هرچه تعداد کاربران یک شبکه بیشتر باشد سوئیچ با تعداد پورت بالاتر نیاز است.

توجه به قیمت سوئیچ

قیمت سوئیچ نیز یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب آن است. در مواردی که سوئیچ برای کاربری خانگی یا یک سازمان کوچک خریداری می شود نیازی به خرید سوئیچ های با قیمت بالا نیست و با هزینه ای نسبتاً پایین می توانید نیاز شبکه را رفع کنید اما در سازمان ها و شبکه های بزرگ و گستره، قطعاً هزینه های بیشتری برای خرید سوئیچ نیاز است.

بررسی زیرساخت سخت افزاری و نرم افزاری شبکه 

اگر شبکه تعداد کاربران پایینی داشته باشد به عنوان مثال 50 نفر یا کمتر، با یک عدد سوئیچ می توان شبکه را به د رستی راه اندازی نمود اما در شبکه هایی که تعداد کاربران از این تعداد بالاتر است به بیش از یک سوئیچ نیاز است.

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات