مقایسه چشمی درب دیجیتال و دوربین مداربسته:

این روزها که استفاده از چشمی های درب دیجیتال مرسوم شده این سوال پیش می آید که این تکنولوژی با دوربین های مداربسته چه تفاوتی دارند که ما امروز به مقایسه این دو محصول می پردازیم. با ما همراه باشید:

چشمی های درب دیجیتال مانند یک ناظر برای درب های ورودی عمل می کنند و خود نوعی از دوربین های نظارتی به شمار می روند که به صورت انحصاری برای نصب و استفاده روی درب های ورودی طراحی و ساخته شده اند. چشمی های دیجیتال به شما این امکان را می دهد که تصویری کامل و واضح از فردی که پشت در ایستاده را به راحتی ببینید.

از طرفی دوربین های مداربسته تکنولوژِ هایی با قدمت بیشتر هستند که با هدف نظارت بر اماکن مختلف و جلوگیری از وقوع جرم طراحی و ساخته شده اند.

چشمی دیجیتال چه مزایا و معایبی دارد؟

از مزایای چشمی های دیجیتال می توان به راحتی نصب و استفاده، وضوح بالای تصاویر و فیلم ها، بالا بردن امنیت منزل و قابلیت کنترل درب از راه دور ( در برخی مدل ها) اشاره نمود. اما این دستگاه ها معایبی نیز دارند از جمله: محدود بودن میدان دید آنها نسبت به دوربین های مداربسته، محدودیت عمر باطری و قطع شدن تصاویر در صورت قطعی برق، گران قیمت بودن و...

در ادامه ی مقایسه چشمی های دیجیتال و دوربین های مداربسته میتوان گفت دوربین های مداربسته قابلیت بالایی در بازدارندگی مجرمین دارند و در بسیاری از موارد از وقوع جرم جلوگیری می کنند، قابلیت ضبط تصاویر در بلند مدت بدون محدودیت حجم را دارند و امکان نظارت بر مکان از راه دور را به ما می دهند اما در مقابل هزینه ی نصب و نگهداری آنها بالا است.

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات