معرفی دستگاه تلفن کننده در دزدگیر اماکن:

دستگاه تلفن کننده از مهم ترین و اصلی ترین اجزای سیستم دزدگیر اماکن است. عملکرد دستگاه تلفن کننده به این صورت است که زمانیکه مرکز کنترل، پیام خطر را دریافت کرد، دستگاه تلفن کننده شروع به تماس با شماره  ای می کند که از قبل روی دستگاه تعریف شده است، تا مالک ساختمان یا مدیر مسئول از شرایط اضطراری آگاه شود. دستگاه های تلفن کننده در دو دل تولید و عرضه می وشند: تلفن کننده های خط ثابت و تلفن کننده های سیمکارتی که در ذیل به معرفی هر دو مدل می پردازیم:

-تلفن کننده سیمکارتی:

در این مدل،دستگاه علاوه بر خط تلفن ثابت از یک سیمکارت نیز استفاده می نماید. مزیت این مدل آن است که در صورتیکه ارتباط تلفن خط ثابت به هردلیلی قطع شود، دستگاه از طریق سیمکارت، تماس رابرقرار می نماید. مزیت دیگر این دستگاه آن است که این امکان را به شما می دهید تا دستگاه را از راه دور کنترل نمایید (به وسیله ارسام پیامک و یا اپلیکیشن آن در گوشی موبایل)

-تلفن کننده خط ثابت:

در تلفن کننده های خط ثابت که به آن تلفن کننده معمولی نیز گفته می شود شما یک شماره روی دستگاه تعریف می کنید و دستگاه با دریافت پیام خطر با این شماره تماس می گیرد. این امکان وجود دارد که با دریافت پیام خطر، آژیر فعال شود، یا یک پیام صوتی از قبل ضبط شده پخش شود. این دستگاه دو مزیت تلفن کننده سیمکارتی یعنی برقراری تماس در شرایط قطع خط تلفن و کنترل از راه دور را ندارد.

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات