یکی از تجهیزات مهم در سیستم های دوربین مداربسته دستگاه ضبط تصاویر است که انواع مختلفی دارد. این وسیله وظیفه ضبط، ذخیره کردن و انتقال تصاویر گرفته شده توسط دوربین را به عهده دارد. با توجه به اینکه انتخاب مناسب ترین گزینه از بین انواع مختلف این دستگاه، برای هر نوع سیستمی متفاوت است بهتر از قبل از انتخاب با مدل های مختلف آن آشنا شوید تا زمان خرید با توجه به شرایط و نوع پروژه مدل مناسب را انتخاب کنید. امروز در این مطلب شما را با انواع مختلف دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مدابسته آشنا می کنیم، باما همراه باشید:

1-DVR:

DVR مخفف شده ی عبارت Digital Video Recorder  و به معنی ضبط کننده ی دیجیتالی فیلم هست. DVR با همه نوع سیستم مداربسته ای قابلیت سازگاری دارد و تصاویر دوربین مداربسته را در فرمت دیجیتال ذخیره می نماید.

2- NVR:

NVR مخفف عبارت Network Video Recorder و به معنی ضبط کننده فیلم تحت شبکه است. NVR فقط برای استفاده در سیستم های مداربسته IP یا همان تحت شبکه ساخته شده. قالیت ها ی DVR و NVR تقریبا مشابه هم هستند با این تفاوت که در DVR از کابل های کواکسیال استفاده می شود ولی در NVR به کابل های شبکه نیاز است.

3-XVR:

می توان گفت دستگاه XVR یک نسخه ی ارتقا یافته از DVR  است که می تواند تصاویر انواع دوربین های آنالوگ، AHD، CVI، TVI  و... را  در فرمت های مختلف ضبط نماید. با توجه به اینکه XVR یک دستگاه پیشرفته است معمولاً در پروژه ها کمتر به آن نیاز می شود مگر در حالت های خاص که به قابلیت های پیشرفته ی آن نیاز باشد.

 

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات