چرا نصب دوربین مداربسته ضرورت دارد؟

یکی از دغدغه های مهم ما در این روزها حفظ اموال خود از آسیب هایی مانند سرقت ، آتش سوزی و .. است. خوشبختانه روز به روز افراد بیشتری با مزیت های استفاده از سیستم های امنیتی آشنا می شوند و از آنها در تامین امنیت محل کار و منزل خود استفاده می کنند. با وجود این بازهم بسیاری از افراد از ضرورت نصب  استفاده از دوربین های مداربسته آگاه نیستند و آن را یک کار اضافی و سلیقه ای می دانند. در این مطلب به ضرورت نصب و استفاده از دوربین های مداربسته پرداخته ایم با ما همراه باشید:

1-کنترل و نظارت بر محل کار یا منزل در زمان عدم حضور: گاهی پیش می آید که ما از منزل یا محل کارمان دور هستیم اما مسئله ای وجود دارد که نیاز داریم ناظر اتفاقات محیط باشیم به عنوان مثال کودکان در خانه تنها هستند یا کارمندان نیاز به نظارت و راهنمایی دارند استفاده از دوربینهای مداربسته و اتصال آن به گوشی تلفن همراه این مسئله را به آسانی حل نموده است.

2-جلوگیری از ورود سارقین: بسیاری از سارقین زمانیکه از وجود دوربین در محلی آگاه باشند از سرقت آن محل صرفنظر می کنند و هدف خود را مکان هایی قرار میدهند که مجهز به دوربین نیستند و چهره شان قابل پیگیری نباشد.

3- کنترل رفتار مشتریان در فروشگاه های بزرگ: یکی از دغدغه ها در فروشگاه های بزرگ به هم ریختگی اجناس توسط برخی از مشتریان و یا سرقت آنها است با نصب دوربین و وجود یک ناظر می توان به راحتی تمام نقاط فروشگاه را تحت نظارت درآورد.

4-اثبات جرم در صورت وقوع: در صورت وقوع هرگونه حادثه ای مانند تصادف، دعوا، دزدی و... وجود دوربین و تصاویر ضبط شده ی آن یک مدرک قطعی و بی چون و چرا برای اثبات جرم مجرمین است. متاسفانه بسیاری از جرم ها به دلیل عدم وجود مدرک قابل قبول ، اثبات نشده رها می شوند.

5- کنترل وسایل منزل از راه دور:با اتصال وسایل برقی مانند چراغ ها و .. به سیستم هوشمند دوربین به راحتی می توان از راه دور و از طریق اپلیکیشن های مربوطه آن ها را کنترل نمود.

 

برای خرید محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (انواع سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی فروش محصولات در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات