ویژگی های مهم برای دزدگیر طلافروشی:

یکی از بیشترین مکان هایی که مورد نظر سارقین برای دزدی است مغازه های طلافروشی است. به همین علت صحبین این مغازه ها در تلاشند تا بهترین تدابیر امنیتی را برای حفاظت از اموال خود دربرابر سارقین داشته باشند.

ویترین های بیرونی طلافروشی ها معمولا با شیشه های ضدسرقت پوشانده شده که مجهز به سنسورهای شکست یا سنسور ضربه هستند و به محض واردشدن ضربه به شیشه به صدا در می آیند.

سمت داخلی ویترین که داخل مغازه است معمولا بدون شیشه و حفاظ است تا دسترسی مغازه دار به آن راحت باشد برای این قسمت نیز بهتر است از سنسور بیم خطی استفاده شود تا در زمان های بسته بودن مغازه از ورود سارق حفاظت شود. حتی می توان برای زمان هایی که مغازه باز است قسمت هایی که عبور و مرور صاحب مغازه کم است را  فعال نگه داشت تا سارقین در زمان  باز بودن مغازه نتوانند به ویترین دست بزنند.

برای اینکه محیط با دقت بالا تحت کنترل باشد لازم است چندین ناحیه ی مختلف برای دزدگیر تعریف نمود. بطور مثال مغازه را به 5 قسمت مختلف ناحیه بندی کرد و نواحی کم رفت آمد در طول باز بودن مغازه را فعال نگه داشت و بقیه نواحی را زمان بسته بودن مغازه فعال نمود.

مجهز بودن دزدگیر به اپلیکیشن برای کنترل و مدیریت آن از راه دور نیز برای مغازه های طلافروش ضروری است.

 

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با مادر میان بگذارید.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات