ضبط تصاویر دوربین مداربسته در فضای ابری:

چند سالی است که استفاده از فضای ابری برای ذخیره اطلاعات مهمی همچون یادداشت های مهم، شماره تلفن ها و پیام ها در جهان و ایران مرسوم شده است. که البته این فضا معمولا به صورت محدود برای هر کاربر در نظرگرفته می شود و برای استفاده از فضای بیشتر نیاز به پرداخت هزینه است.

همچنین استفاده از این امکان ویژه برای ذخیره تصاویر دوربین مداربسته بسیار فراگیر شده است اما در ایران متاسفانه به علت وجود برخی محدودیت ها هنوز به شکلی که باید مورد استقبال اقع نشده است در این مطلب به بررسی مزایای استفاده از فضای ابری برای ذخیره تصاویر دوربین مداربسته می پردازیم:

مزایای استفاده از فضای ابری برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته:

-پایین آمدن ریسک از دست رفتن اطلاعات ضبط شده توسط دی وی آر یا  ان وی آر و وجود یک بک آپ مطمئن از تصاویر ضبط شده

-بالا بودن امنیت این فضا و نگه داری اطلاعات در فضایی رمز نگاری شده بصورتیکه امکان هک بسیار پایین می آید

-جایگزین استفاده از ان وی آر یا دی وی آر به این صورت که دوربین ها مستقیماً به این فضا متصل شده و برای ضبط تصاویر به دستگاه اضافه ای نیاز نیست

-راحتی دسترسی به اطلاعات در مکان های مختلف، به این صورت که با داشتن اپلیکیسن مخصوص آن فضای ابری و وارد کردن رمز در هرجایی امکان دسترسی به اطلاعات ذخیره شده را دارید.

-زمانیکه تصاویر ضبط شده در جایی غیر از کنار دوربین ها ذخیره شوند در صورتیکه دوربین و دستگاه های ذخیره کننده به علت سرقت، آتشسوزی و .. آسیب ببینند تصاویر در فضای ابری ذخیره شده و هیچ آسیبی نمی بیند.

البته استفاده از این فضای ابری در کنار مزایایی که دارد محدودیت هایی هم دارد به عنوان مثال تصاویر را می توان تنها در دو کیفیت 360 و 720 ذخیره نمود، ضبط و دانلود تصایر نیاز به اینترنت با سرعت بسیار بالا دارد، خرید اشتراک فضای ابری هزینه بر است و مصرف اینترنت را تا حد زیادی بالا می برد.

 

برای خرید  محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (انواع سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی فروش محصولات در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات