معرفی پچ کورد فیبر نوری:

زمانیکه صحبت از فیبرنوری می شود، احتمالا در کنار آن به پچ کورد مخصوص به آن هم پرداخته می شود. همانطور که می دانید فیبر نوری روشی بسیار سریع برای انتقال اطلاعات یا داده ها است که امکان انتقال سریع اطلاعات در فاصله های طولانی را فراهم می کند. یکی از تجهیزات مهم و اساسی مربوط به فیبرنوری پچ کوردهای آن است که در این مطلب قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

می توان گفت پچ کورد فیبر نوری، همان فیبر نوری است و تنها تفاوتی که دارد این است که دو سر آن به سوکت متصل هستند تا فیبر نوری به سهولت به تجهیزات مختلف دیگر اتصال یابد. کابل پچ فیبر نوری و یا کابل جامپر فیبر نوری عناوین دیگری است که پچ کورد فیبر نوری با آنها شناخته می شود. یک تفاوت پچ کورد با کابل این است که پچ کورد دارای کانکتورهای از پیش پایانه شده است. کانکتورها امکان اتصال راحت و سریع پچ کورد به یک سوئیچ یا تجهیزات دیگر را فراهم می کنند.

از آنجایی که فیبر نوری کاربرد وسیعی دارد کانکتورهای سازگار با آن نیز بسیار متنوع هستند که برخی از آن رایج تر هستند برای مثال پچ کوردهای sc-sc و همچنین پچ کوردهای lc-lc که از هر دو طرف دارای یک نوع کانکتور هستند اما در بعضی موارد لازم میشود که نوع کانکتور در دو طرف متفاوت باشند.

ممنون از همراهی شما دوست عزیز.

سؤالات و نظرات خود را با مادر میان بگذارید، برای خرید محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات