تست فلوک چیست؟
یکی از روش های مورد اطمینان برای تشخیص اینکه کابل های شبکه مشکل خاصی ندارند تست فلوک است در این مقاله شما را با این تست مهم آشنا میکنیم با ما همراه باشید:
با کمک تست فلوک شما می توانید مواردی مانند کشیدگی کابل شبکه و یا خمیدگی آن را تشخیص داده و در صورت نیاز تعمیرات یا تعویض های لازم را انجام دهید. البته روش های دیگری هم برای این کار وجود دارد اما شناخته شده ترین و معتبرترین روش انجام تست فلوک است چراکه میزان دقت آن در بررسی عیوب کابل ها بسیار بالا است همچنین دستگاه تست فلوک کاربردهای دیگری هم دارد مانند پیدا کردن نقطه ی قطعی کابل، بررسی سرعت انتقال داده در کابل، برآورد طول کابل و ارزیابی میزان کیفیت کابل.
بطور خلاصه میتوان گفت تستر فلوک دستگاهی است که به وسیله ی آن می توانید در مورد کابل های شبکه به اطلاعاتی کامل و دقیق دست یابید و با استفاده از این اطلاعات کارهایی که برای بهبود شبکه نیاز است را انجام دهید.
از ضروری ترین مشخصه های یک کابل شبکه مرغوب، باکیفیت و مورد اطمینان این است که دارای تیت فلوک باشد. کابل های شبکه ویلسونت با بهترین کیفیت همگی دارای تست فلوک هستند تا با خیال راحت در پروؤه های خود از آن ها استفاده نمایید.

ممنون از همراهی شما دوست عزیز.

سؤالات و نظرات خود را با مادر میان بگذارید، برای خرید محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات