مقایسه کمباکس با جعبه تقسیم:

در نصب و راه اندازی پروژه های حفاظتی و دوربین های مداربسته به محلی نیاز داریم که بتوانیم اتصالات مربوط به فیش های bnc و همچنین منبع تغذیه ی سیستم را در آن قرار دهیم. در بین همکاران و نصابان محترم رایج ترین شیوه استفاده از دو محصول کمباکس و جعبه تقسیم برای جاگذاری موارد فوق است. در این مطلب قصد داریم به مقایسه ی حرفه ای دو محصول کمباکس و جعبه تقسیم بپردازیم تا متوجه شوید که استفاده از کدام مورد بهتر و استفاده از کدام مورد اشتباه است پس با ما همراه باشید:

-کمباکس به گونه ای ساخته شده که بخاطر قطورتر بودن بدنه ی آن نسبت به جعبه ی تقسیم بسیار مقاومت تر است.

-شکل ظاهری کمباکس  علاوه بر زیباتر نمودن کار نصب دوربین موجب مستحکم تر شدن جعبه شده است.

-سوراخ هایی که در کمباکس وجود دارد دقیقا مخصوص ورود و خروج کابل های دوربین مداربسته است و از ترک خوردن بدنه جلوگیری می کند.

-کمباکس نسبت به جعبه تقسیم نصب راحت تری دارد.

 با وجود مزایای فوق متاسفانه هنوز هم بسیاری از همکاران و نصابان عزیز در برابر استفاده از کمباکس مقاومت می کنند و همچنان از جعبه تقسیم در نصب پروژه های دوربین مداربسته استفاده می کنند! که این اشتباه باعث دوباره کاری ها و هزینه ی های اضافی و همچنین افت کیفیت پروژه و نارضایتی مشتری می گردد.

شما هم اگر نكته یا سوالی در رابطه با کمباکس داريد در قسمت نظرات با ما به اشتراك بگذاريد. ممنون از همراهي شما.

برای خرید این محصول و سایر محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (انواع سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی فروش محصولات در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات