در ادامه ی مطلب قبلی که به معرفی رک های شبکه پرداختیم (از اینجا ببین: رک شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟) در این مطلب قصد داریم نکاتی را برای انتخاب محل مناسب نصب رک شبکه بیان کنیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید:

رک شبکه را کجا نصب کنم؟

اولین قدم در نصب یک رک انتخاب محلی مناسب برای آن است. بهتر است که رک شبکه در یک محل مشخص که از محیط جدا است قرار بگیرد مثلا یک اتاق در دار. از این جهت که معمولا رک ها گرما و صدای زیادی تولید می کنند. اما اگر محیطی که سیستم نظارتی را اجرا نموده اید فاقد محلی جداگانه و در دار برای نصب رک بود چطور؟ در این صورت تنها راه چاه این است که کم رفت و آمد ترین نقطه ی محیط را انتخاب و رک را در همان محل نصب نمایید.

به این نکته ی مهم توجه کنید که برای حفاظت از تجهیزات داخل رک (که بخاطر دمای بالا عمر مفیدشان کاهش نیابد) محل نصب رک باید به گونه ای باشد که بتوان دمای آن را کنترل نمود و حتماً دارای تهویه ی مناسب باشد در غیر اینصورت ممکن است که تجهیزات شبکه شما آسیب ببینند.

ویلسونت تولید کننده انواع رک های شبکه در سایزهای متنوع و کیفیت تضمینی از سراسر کشور نماینده فعال می پذیرد.

ممنون از همراهی شما.

سؤالات و نظرات خود را با مادر میان بگذارید، برای خرید محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات