یکی از مدل های دوربین مداربسته که در بازار موجود است دوربین های فیش آی است که برجسته ترین قابلیتی که این مدل ها دارند این است که می توانند به ما تصاویری جامع و یکپارچه بدهند .

اگر قصد خرید دوربین های فیش آی یا چشم ماهی را دارید ولی هنوز از انتخاب خود مطمئن نیستید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا از تصمیم خود مطمئن شوید:

مزایای دوربین فیش آی:

1-      بدون هیچ نقطه ی کوری در تصویر:

با یک دوربین چشم ماهی دیگر هیچ نقطه ای از تصویر پنهان نخواد ماند و براحتی می توانید هر سوژه ای را تعقیب نمایید و احتمال از دست دادن تصاویر و سوژه ها بسیار پایین می آید.

2-      امکانات پیشرفته تر:

حساسیت بالای دوربین های چشم ماهی به شرایط کم نور باعث شده براحتی بتوان حتی در شرایط نوری کم امکانات مختلفی مانند نقشه برداری حرارتی درمحیط های کم نور آن هم با جزئیات دقیق به شما ارائه دهد آن هم فقط با یک لنز واحد !

3-      استفاده بهینه از فضای حافظه

با یک دوربین فیش آی جلوی اشغال شدن بی جهت فضای حافظه را خواهید گرفت چرا که به جای چند دوربین از یک دوربین استفاده می کنید که به فضای کمتری برای ذخیره ی تصاویر نیاز دارد.

4-      سهولت نصب دوربین

به دلیل داشتن یک سنسور واحد نصب این مدوربین خا آسان است و نصاب با یافتن نقطه ی مناسب نصب نگرانی دیگری بابت نصب دوربین نخواهد داشت.

5-      پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری

همانطور که می دانید هرچه اجزای یک سیستم نظارتی بیشتر در حرکت باشند بیشتر داغ میشوند و در نهایت عمر مفید اجزا پایین می آید اما دوربین های فیش آی اجزای قابل حرکت شان کمتر است ، احتمال کمتری دارد که دوربین بیش از حد داغ شود و در بلند مدت نیاز به تعمیر داشته باشد

6-      شکل ظاهری زیبا:

برخلاف دوربین های دیگر که حجم زیادی از محیط را اشغال می کنند و به دکوراسیون آسیب می زنند این دوربین ها با ظرافت و زیبایی کمترین فضای محیط را می گیرند، به دکور خدشه ای وارد نمی شود و مهم تر اینکه از دید افراد معمولا پنهان می ماند.

تجربیات، نظرات و سوالات خود را در مورد دوربین فیش آی با ما در میان بگذارید.

برای خرید محصولات ویلسونت، ویلسوتک و یزدفلکس (انواع سوئیچ و کابل شبکه، چشمی دزدگیر و لوله های فلکسی) با بهترین قیمت و کیفیت و یا درخواست نمایندگی فروش محصولات در شهر خودتان از طریق لینک های زیر با ما در تماس باشید:

تماس با ما

درخواست نمایندگی محصولات